Support JDT Blogger

Friday, September 28, 2012

Pemenang Utk Contest Saya

Yuhuu.....Oh indahnya bila dapat berblogging......Seminggu bercuti..rindu gila nak BW ke blog2 lain dah ni..Ada aku tak buat keje kang...hehe

Ingat lagi contest yang aku buat?..Sure tak lah kan..Sebab yang menjoinnye sorang je..Yang lain nak join tp aku tak bg sebab diaorg tau aku nak kemana kan..hehe..sorry ye...

Okeh sebenarnya aku baru balik dari KOREA....wohoo......Seronok gila bercuti.Suke2...Thanks to En Hanafee yang baik hati membawa kami ke sana k..Lup U......

Cerita akan aku update..Entry ni nak umumkan pemenang je..sebelum aku mengarut cerita lain marilah kita umumkan...Jeng..Jeng..Jeng....Pemenang nya adalah Puan Yana.... Lai2 puan yana..Please contact sy dekat email halimaton_nasf@yahoo.com...Hadiah misteri menanti anda...hehe....

3 comments:

  1. YEAY !! menang !!!
    Yana dah email akak tau.. Thanks akak :)
    Yana siap2 buat entri lagi sebab dah menang ..hehe

    http://bilaupttestmulapositif.blogspot.com/2012/09/celoteh-yana-part-69-yeay-menang-contest.html

    ReplyDelete
  2. LAAA biler contest nyer??tak acii..hehehe.tahniah :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...