Support JDT Blogger

Friday, September 14, 2012

Membuat Passport Si Kenit Helena Zahra


Sebelum tu...Cantik tak blog i sekarang..hehe..penat mengodek2 smlm ptg..Ini lah hasilnya.Harap takdelah mcm semak sgt nak tengok kan...

Ok jom bercerita, sepatutnya update cite ni lama dah..aku je yang tertangguh2.Aku pegi amik passport utk Helena sebab kami akan pergi bercuti hujung bulan 9 ni.Kemana?...Tunggu lah nanti ye aku update dlm blog.

Aku buat utk 5 thn terus.Untuk kanak2 bawah 12 thn hanya di kenakan charge RM150.Kami terjah ke Setia Tropika dan sgt lah bernasib baik sebab tak ramai orang.Relax2 je lah.Tak sampai 1 jam dah siap borang2 tu di check oleh pegawai diaorg dan cuma perlukan tambahan ms 1 jam lagi utk amik paspport.Jd aku dgn En Hanafee bergegas pulak ke Hospital Colmbia sbb Helena punya batuk dan selsema tak kurang2.Terus nak pg jumpa pakar kanak2 sbb takut paru2 dia problem ke ape kan.

Alhamdulillah takda papepun.Syukur.Aku takut je lain penyakit.Lepas dah checkup tu aku ingat nak lari balik amik paspport tp dah nak dekat pukul 4 pula.Memang lah tak sempat ko nak tekan minyak.Tp kebongokkan yg terserlah is aku dh letak slip utk amik passport tu dekat dlm bakul..huhu...Cane tu?...

Terpaksa lah hari esok nya aku ke sana balik dengan kadar segera.Dan selamat lah ada akak tu tak membebel2 kat aku kan.Cuma dia kata kalau nak amik bru letak slip dekat dlm bakul.BAIKKKKK.Maafkan lah kesalahan sy ye.Hehehe







2 comments:

  1. comelnya baby dia
    salam perkenalan :)

    ReplyDelete
  2. hehe..serius je muka Helena. nak bercuti ? yeay ! best nya.. nanti review tau :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...