Support JDT Blogger

Thursday, September 13, 2012

Open House Tanjung Bin Malakoff 2012

Semalam aku pegi open house kat Tanjung Bin tempat laki aku keje...Asalnya aku malas nak pegi.Malas nak drive yang amik ms 1 jam lebih tu ke sana...Tak kuasa..Dengan nak bwk Maikcik Kenit tu.Maunya kang dia melalak nak menyusu camnekan?..Aku drive..Camne nak bg susu.Lainlah jln highway.Bleh lah selak sambil memandu..hehe..Percaya tak?..percaya lah sbb dh 2 3 kali buat.hehe

Tapi semalam laki aku call..dia kata kalau nak pegi bleh ikut jln laut naik bot.Ok nampaknya dari cara En Hanafee memang mewajibkan aku utk pegi.Jd ku layankan jelah..Kalau naik bot aku mampulah..Tak sampai 15 minit je kalau dr PTP ni.Tapi maikcik kenit tu tak ikut lah ye sbb aku dr tempat keje terus ke sana.


Ni laluan masuk dr PTP...Kecik je jln..Selamat lah aku ni pun kecik je.


Dekat sini seluar aku kene bende mcm mak janda melekat tu.Apa ke nama tah.Bulat2 tajam.Nyeksa rupa gaya nak naik bot ekk.En Hanafee kata dulu lagi semak.Sampai basah2 seluar kalau hujan..haha..


Bot dah pun tunggu.Aku tak ngeri na bab2 naik bot ni.Dah biasa dah.




Aku.Nak jugak snap pic.Laju2 ni ha.Sbb macam segan nye nak bergamba cm nak rak.Sedangkan naik bot ke seberang yg tak smpai beberapa minit tu ha.Akak pkai baju oren tu sama2 ngn aku nk g Tg Bin.Dia tengah cabut bendasing yang melekat2 kat kain tu ha..hehe


Pndangan dr laut .Banyak kapal2 besar


Ok aku dah smpai.Berduyun moto paking.Tu bumbung2 tu lah tempat open housenya.Actually ni kali ke 3 aku pg.Ms first time meriah gila dengan makanan.Masuk kali ke 2 bongeng sikit muka sbb makanan dah abis .Kitaorg smpai lambt sikit.vongok.Dan utk kali ke 3 ni sedang2 elok lah .Makanan pun masih ada.Yang sedap2 je dh abis.Yang tinggal ala2 la rasanya.hoho


Ni je aku amik sbb tak larat lah nak berasak2 beratur amik mkn.Lagipun makanan mcm kurang sgt pilihan nya..hoh...


hehe...Bulat yang tidak semengah mana.Itulah sy...Ok En Hanafee nampak sebelah mata sj.Ms ni naik moto lepaking jap kat opis dia tunggu smpai 530ptg utk naik bot balik.



Ni tempat keje En Hanafee ni.TG Bin Power Plant


Ok gmbar penuh..Apehal tah muka aku tak semengah gitu.Benci tau.Nampak cm kertu pulak.

Gambar terakhir utk tatapan semua

:
:
:








:
:
:




:
:
:

v


v


v



Sian Helena kene tinggal ye.Aman cikit mak ko nak mkm lena.kah2


4 comments:

  1. salam halimaton.. saya nak minta info sikit.. memang ada bot tambang ke dari PTP pergi ke tanjung bin?

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam shukri...Bot tambang yang biasa dr PTP ke tanjung bin takde.Kalau yg mcm ni selalunya khas utk Org yang bekerje di tg bin dan kalau ada function dekat sana sahaja.

      Delete
  2. salam halimaton.. saya nak minta info sikit.. memang ada bot tambang ke dari PTP pergi ke tanjung bin?

    ReplyDelete
  3. Tue 15 Dec 2020 . jom pi nengok orang lama, zealan

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...