Support JDT Blogger

Wednesday, September 19, 2012

Gurau Senda Anak & Bapak

Aktiviti minggu yang lepas2..3 beranak berkurung dalam bilik..wahaha..apa tah yang bestnya kat bilik tu..Umpama bilik ku syurgaku lah...Jd Makcik kenit Helena ni dah makin suka benor dengan bapaknya...Tertengok2 muka bapaknya if ayah dia tak pandang..Bila ayah pandang mulalah dia senyum lebor.Aku pulak yang jeles..Sebab dengan aku pulak dia asik meragam...hehe...

Sepanjang 6 minggu ni En Hanafee ada bersama kami sebab dia dh tukar shift kepada normal shift....After kitaorg balik bercuti nanti dia masuk balik kepada day shift...Terasalah lagi kehilangan pada Helena.Sian dia.Hari2 ayah ada tiba2 ayah kejap ada kejap takda balik ye..Takpelah Helena....

Dah la layan lah video ini ye.....

video

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...