Support JDT Blogger

Sunday, September 2, 2012

Entry Di Malam Hari

Pergh lama gila aku biarkan blog bersawang mawang ni.....aku bukak hari2 tapi just BW je...tak dan la nak menulis..eh silap..tak larat nak menulis...campur vitamin M pun ye jugak.Entry ni aku buat memalam hari....aku tungu laki aku balik sebenarnya...dia dok melepak dgn geng2 motor dia...ni dah hampir jejak kul 1 mlm ni....kalau aku tido kang time tu lah dia balik suh aku bukak pintu...


Helena dah selamat belayar...Semput sekarang melayan karenah makck kecik ni...kuat memerintah lor.Arini apa yang tak kene tah...menangis aje kalau tinggalkan sekejap...Ko kene ada depan mata dia sepanjang waktu..Depan mata ok..kena mata bertentang mata...kalau ko jauh sikit je walaupun dia boleh nampak ko..mula lah memekik....haish....Sabor je la....Perangai sapakah yang kamu ikut ini...

Aku macam terhutang cerita byk na je...kisahh raya..kisah helena..kisah aku..kisah En Hanafee...Kisah cuti-cutian...apa lagi..Kisah puasa pun terhutang..ayak...Harus pantas ini untuk update...ehek...Bukan apa..Kadang2 aku kat opis pun takda buat apa pun...Tapi macam tak belarat nak pegang keyboar and perahh otak utk menaip..Sebab aku nak relax2 je...tenang2 je...Keje kat opis pun dah setambun aku pakai biarkan aje...Memang untung lah bos dapat pekerja pemalas cm aku kan....Malas yang tahap dewa2 dah ni...

Hmm...mana lah En Hanafee ni...Aku nak tido ni..Bunyi moto,pun takda lagi...Nak balik pukull bape ni....Lemak tau orang tua ni....banyak na aku cakap ni ekk...hehe...Tdkan aku mcm dengor bunyi moto..Bila aku kuar bilik takde pun...Rupa2nya bunyi mesin basuh...hehe...Apa ke kuat lah bunyi mesin basuh tu...Dia punya spin bleh tahan...lari mesin tu dr tempat yang sepatutnya..punya lah kuat bergegar....ok nampaknya cerita dah mula merepek...Marilah aku sudahi entry ini dengan wasalam....tengok Helena mengeliat2 tido ni mintak2 jgnlah dia terjaga tetiba...ngamuk aku kang...dah bye
Sent from my iPad

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...