Support JDT Blogger

Wednesday, June 13, 2012

Resdung ke ekk?

Ada masalah cket lah kat hidung ni.Dah berlanjutan ke 3 minggu dah.Masalahnya hidung aku byk sisa2 kotor(sopan lah cket dr aku ckp t**k hidung).Pastu kalau di korek die berdarah.Ada tempat2 nya lah.Memula sebelah je.Ni dah jangkit kat 1 lagi.Bau pun mcm kurang enak cket.Tiap2 hari penuh je rongga hidung ni.

Kengkawan cakap sebab cuaca panas.Kalau tu memng aku accept lah.Tetapi ni macam dah dekat 3 minggu tak hilang mula lah aku rs cam resdung je.Walau hakikat aku tak tau resdung tu mcm mane.Hidung aku memang sensitif cket dgn habuk2 ni..Aku jarang demam tapi selsema selalu.Tu lah c Helena mengikut jejak langkah aku nampaknya.Madang jek hidung tersumbat.

Jd marilah kita pegi ke klinik ye utk tau ape masalah dan puncanya ni.

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...