Support JDT Blogger

Wednesday, June 20, 2012

Happy Birthday Eva Surihani




EVA SURIHANI

Ikhlas Dari Helena :

Hai Eva, Appy birthday yang ke 1 thn pada hari ini 20 June 2012..Sekejap je Eva dah besar ea.Helena baru je nak belajar meniarap tapi Eva dah belajar nak berjalan.Eva buat party birthday tak?Nanti jgn lupa jemput Helena tau.Walaupun Helena tak dapat nak mkn kek tapi Helena nak sesama tiup lilin..hehe...Semalam birthday ayah Helena tau , semalam kepada semalam birthday ayah eva kan?..eh ramai rupanya birthday bln 6 ni ekk..Birthday mummy kita pun bulan 6 jugak...wah horey2...(Helena teruja pulak)

Eva, nanti kalau dah besar kwn lah dgn Helena ,mcm mama2 kita dulu.Main pondok2 lah.main polis2lah,main kawin2lah dan mcm2 lagi..Eh muka kita serupa ke Eva..?...tak kan....tapi tang pipi tu mmg dah keturunan kitakan..hehe...bdn kecik je..pipi montel...

Eh dah lah Helena tak tau nak ckp apa lagi ni.Harap Eva membesar dgn sihat,bijak, pandai,cerdik dan baik hati ye.Muah..Muah

Lot of love

"Appy birthday to Eva..Appy birthday to Eva..happy birthday to Eva..appy birthday to Eva"..
Helena nyanyi sambil menari2 ni tau khas utk Eva

1 comment:

  1. hahahah..pandai no berdialog untuk helena kan.. comel..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...