Support JDT Blogger

Tuesday, June 19, 2012

Kalau Sudah Namanya Jodoh



SILA BACA PETIKAN AYAT DI ATAS


Kalau dah jodoh.Kau nak elak macamane sekali pun dia tetap milik kau sebab Allah dah tentukan.Dulu kau benci sekarang dah jadi suami.Bergitu lah hendaknya ye.Macam susah nak percayakan bila Jodoh ni Allah dah tentukan masa kita dalam kandungan.Jd Helena dah ada jodohnya lah ni ye..hehe

Bercakap mengenai jodoh ni, aku bertemu dgn En Hanafee dalam waktu ms yg singkat..terus fefiling jatuh cinta,terus fefiling tak nak berpisah,terus fefeling nak bunuh diri kalau tak dpt nak bersama.Wah..hebat betul ye.Magical lah kot.Dalam masa yang sama bercinta bagai separuh mati dgn bf kesayangan Al kisahnya tak nak berpisah hingga hujung nyawa katanya tetapi dek penangan cinta yang tah dtg dr mana terus lupa diri meninggalkan bf yang sedia ada.haha..

Teruk kah?..Bukan ye bukan...Cuba bc balik petikan tu..."Jodoh dah di tentukan seawal kita 4 bln dalam kandungan"..Jd yang selama bersungguh bercinta bagai nak rak ni hanya permainan duniawi je..Sedangkan jodoh depan mata niha..Yang penah aku benci sewaktu ketika dulu...Serius ok..Aku benci dgn En Hanafee sbb aku penah tegur dia kat kedai tapi tak layan..haha...nak menguratkah aku ms itu?..oh tidak ok..Just bertegur sapa sahaja.Tp di sebabkan tak layan mula lah aku chop ko belagaknya..Handsome sgt kah?....BENCI BENCI DAN BENCI....Last2 yang benci tu lah yang tercongok kat depan mata aku sekarang...So apa nak di kata..Terima je lah ...

Jadi sesapa yang rs masih tiada jodoh di luar sana tu jangan lah khuatir ye.Ada je sebenarnya jodoh tu..Cuma kene cari2 je di manakah ia tersembunyi ataupun ianya hanya depan mata kamu saja.Cepat tgk sape ade kat depan mata tu...

And seperti biasa En Hanafee aku ada bg dia artikel ni..secara bersungguh2nya dia berkata :

"Patutlah saya rs tak tenteram ms kat dalam perut mak sy dulu"

Ko nak ckp apa sebenarnya ni.....ok FINE..FINE..FINE......


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...