Support JDT Blogger

Saturday, May 30, 2015

Kinder Schoko-Bons adik beradik Kinder Beuno

Heee....i tak tau lah sebab megidam ke sebab mengada-gada birah ke apa..Tapi di sebabkan nak jugak jadi aku mintak tolong  kawan aku belikan..Eh mintak tolong ke paksa ekk?....Kelip2 mata jap...mihmih

Sebenarnya ritu akak ipar aku dia baru balik kursus dekat KL naik flight dekat Senai..Masa balik bos dia belikan dia coklat dekat airport utk bg kat anak dia makan.Jadi ms dia bawak balik aku pun trylah jugak ambik 1 merasa.Benda pun tak lah byk..sekali rasa macam sedap pulak...


Nama coklat ni Kinder Schoko -Bons...Kalau kinder Beuno tu aku memang lah suka...Pastu bila ada coklat yg mcm gula2 ni tu yg teruja sikit nak rasa.Rasa sekali nak lagi gitu.Jadi kan masa tu pikir cmne lah nak beli.Sape je lah nak melayan aku pegi airport nk cr menatang ni.Rerasa kat kedai sini2 mcm tak jumpa lagi.

Tetiba eh teringat pulak kwn aku yg memang suka naik turun kapal terbang tu.hehe..Tanya dia boleh tak belikan.Masa dia balik kg tu..eh dia dah tak duduk kg dia dah duduk bandar Gelang Patah..haha..Dia kata kedai dah tutup.So i is sedih..Mencik..Tapi sekali lagi dia balik sini dia belikan jugak...Tq Kawan...Eh mention sikit nama...TQ Mohd Khairul kerana melayan tekak aku ni..haha....Jasamu di kenang..



Ni rupa kat dalam.Rasa dia lebih kurang dengan Kinder Beuno, Tapi jangan makan selalu nanti muak..Sebab coklat kan..Dia ada kacang2 sikit kat dalam.


Rege dia kemain lagi.Huhu..Kuantiti tak pasti berapa tapi berat 320g saja tak banyak pun.Jangan letak kat suhu bilik sebab dia boleh cair jugak.Maybe bilik aku panas kot.Jadi kene letak kat Aisbox.

So utk En Khairul thanks ye belanja.Semenjak dah jadi usahawan ni rajin belanja kengkawan..haha..Dah bye







No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...