Support JDT Blogger

Thursday, January 3, 2013

Sudahkah Anda Mendaftar?

Hak2..td pegi pejabat pos nak update buku ASB.Alhamdulillah dapat ler bonus hasil dari ASB Loan itu.Sape nak bagi ye tak?...Korang2 semua yang masih belum buat tu moh ler kita buat Loan dimana2 bank seperti Maybank, RHB or CIMB.Comparekan lah mana yg lebih okeh monthly payment nye ye.Aku rs berbaloi kot.Nak tunggu sendiri yg simpan duit memang tidak lah.Jadi haruslah buat pinjaman.Dah tentulah wajib utk di bayarkan.

Terlanjur td buat kemas kini Asb aku pun mintak ler nak daftar undi .Seumur hidup tak pernah mengundi.Tahun lepas2 tu tak sempat.Celah mana tak sempatnye pun aku tak pastilah ye...hehe...Kengkawan aku yg dok jauh  pun balik utk mengundi..Aku yg dok kat kg tak undi langsung...haha...senang2 ler kene maki free dgn sahabat2 sekalian.

Jadi dengan itu sy sudah mengesahkan bahawa dengan ini saya telah layak mengundi..Yeah2....


Tak keluar plak nama aku kat form ni.Just bagi Ic je kat kaunter then diaorg akan terus proceed.Takdenye kene isi borang bagai okeh.Sekejapan je pun prosesnya.

Saya sudah..Anda bila lagi?

Dah bye.

3 comments:

  1. saya sudah lama berdaftar. awak la lambat. asb loan pon berdesup mengemaskini semalam. alhamdulillah hasil tuaian nampak bercambah. hahaha

    ReplyDelete
  2. akak dah ngundi dah...dah lama daftar...hihihi...

    ReplyDelete
  3. kite pun br daftar thn lpas hihi..salam kenalan ;)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...