Support JDT Blogger

Wednesday, January 23, 2013

Bantuan rebate telephone RM200

Horait2.aku dah daftar dah utk bantuan rebate telephone ni.Itu je yg layak setakat ini.Huhu...Br1m tak layak pulak.benci tau.Kalau tak dpt dah rm500.00.Kalau cakap dgn En Hanafee memang nyakit ati...hehe...Dia kata kalau dah tak layak tu tak payah lah nak try2...huhu...cer kita tipu sesikit boleh tak?...Tapi guna nama awak la..yang masuk penjara nanti awk..ye tak?... Haahaha

Aritu kawan aku daftarkan dekat Skmm sana.ko g lah taip..mana tah...aku dah cr tak dapat plak...hehe...so bila dh daftar pengesahan kita kene print resit tu dan bawa ke kedai2 terpilih yg boleh amik bantuan rebate ni.Kat Jb yg aku dengar boleh amik kat maxis center danga ,celcom n digi johor jaya dan jugak kat seng heng jusco bukit indah tu.Yang lain aku tak tau.

Jadi ada jugak nset yg terpilih je boleh guna rebate ini ok.kebanyakan nya samsung,HTC n nokia.Jadi pegilah pilih.Aku ni nak pilih nset apa ekk?....Dalam hati tak payah nak nset canggih na kot.cma aku nk cr satu utk android.macam nak samsung young (y) tu...okeh lah dari takde..haha...bila dah ada ipad ni mcm takde plak nak pkai nset canggih manggih.yg aku pakai sekarang pun samsung Jet.Ko penah dgr?...Zaman kaduk ms bercinta punya dulu...hahaha...

Diaorg ni asek cita watsup2 ni.Kekadang jeles jugak.Tapi tak payah benor ler nak ngarap aku rajin na berchating bila dh ada anak ni...Memang pakai rebut je lah dgn dia kekdahnya....hehe...So yg aku dgr jugak kalau samsung y ni just tambah dlm rm169 ke gitulah dgn kene beli simcard 1 jenis prepaid dekat maxis kot.hehe..semua pakai kot aje..ntah sampai ke idak info..lantak...hehe...

Jadi ada sesapa nak belanja saya belikan nset ni..hehe..En Hanafee?...willing?...hehe..eh tak boleh dia aku nak suh belikan bnde lain nanti..kakakaka..

Dah bye

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...