Support JDT Blogger

Wednesday, January 2, 2013

Rokok Electronic AkA E-CIG



Korang penah dengar Rokok Elecronic Aka E-Cig?...Sekarang macam tengah musim je bende alah ni.Dari haritu aku dah nampak ms makan kat salsabila Cafe.Ada satu group ni berkumpul.Aku ingat mende apa yang diaorg bincangkan.Ingat ngedar dadah ke kan.huhu..Bila tanya En Hanafee dia kata diaorg jual rokok electronic.Ooooo.

Tetiba bebaru ni En Hanafee gila royan nak cari bende alah ni.Haritu jumpa kat Salsabila tak nak pulak pegi membeli.Ntah terpengaruh dengan sapa tah..Dengan alasan nak kurangkan merokok.Oo okeh.Aku pun ada dengar bende ni bebas dari nakotin bagai tu.Baguslah kan.Boleh jugak jimat duit.Dari beli rokok sekotak dah berapa hengget.

Akan tetapi....Ko ingat murah bende alah ni?...Dah lah minggu lepas teman dia g mencari bende alah ni dari Pasar Pandan sampai ke Bazar Karat.keluarnya pukul 10 mlm ..baliknya nak dekat pukul 1 lbh..Helena pun pasarah je ha neman apaknya


Ngantuk dah budak ni.Tapi gagahi jugak celik mata..Nah g berdokong ngn apak ko...Nak lentok liuk ke apa ke..Mak ko nguap dah byk kali ni.


Aku dah lama tak pegi bazar karat.Rupanya ada koroke kat situ di sertai tarian joget lambak ye...Okeh mari kita snap gambar..hehe..Yg baju hijau tu macam pangkat mak aku je...huhu




Pilih bang..pilih bang...Ni bagus ni ramai yg beli yg rupa gini.Rege RM260..Okeh dah babai.


Ni rupa bentuk Rokok electronic tu.Yang si En Hanafee nak cari yg boleh adjust voltage(eh betul tak ekk aku sebut)....hentam je lah.Tapi banyak kedai yang dah tak jual.


Bosan2 main lah straw nak oiii....


Ni aku.Ms nak balik.Mata pun dah merah2 nahan ngntuk..Kesimpulannya En Hanafee tak beli pun rokok tu kat situ .Die search kat internet ada org jual RM160.huhu...

Tetapi orang tua ni jangan di amal na.Saja je cakap kat tenet jual RM160.Tetiba ritu die beli Harga yang sama jugak RM260.Hmm motif?...Eh die kata ni handal sikit dari yg ritu..Lantak lah ye..Kamu punya duit.


Ni yg dia beli.Cantik lah warna dia.


Dapat casing n die punya apa minatang tu tah yg ada perasa bagai tu.Sebotol tahan 1 minggu katanya.Sebotol rege RM20.Jadi aku pun tak tau lah adakah ini menjimatkan atau sama je kekdah nye isap rokok.kene keluar duit byk.



Aceh..Bergaya lah tu gamaknya ni.Tapi pagi td dia cakap nak beli lagi satu.Yg power daripada ni.Kau tau harga berapa ?...hmm RM1700.Nak je aku cekik leher org tua ni tau.

Baik kau beli kan aku kamera byk pekdah..huhu..

Sekian.Bye


7 comments:

  1. Hah ni boleh geng dgn hubby kita..siap ada group kt FB..vapers apetah nama dia. Sampai ke ceruk mana entah cari flavor bagai..

    ReplyDelete
  2. salu gak tengok benda alah ni kat fb.rokok rupanya..

    ReplyDelete
  3. hahaa... tak memasal lagi byk duit kuar, kan kak

    ReplyDelete
  4. hahaha....ko pau cmera ton....konon nk jimat duit rokok...ni dh mcm gian bergaya ngn rokok cerot nye lah ek ehehe

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum...sori mencelah...suami kita pon ada guna jugak benda alah nie..tapi kita dah suh dia stop sebab 3 hari lepas keluar kat berita TV3 y benda nie boleh datangkan penyakit kronik...kementerian kesihatan yang cakap... :-)... sharing is caring...

    ReplyDelete
  6. yg berita harian tulis tu smua BOHONG...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...