Support JDT Blogger

Monday, January 30, 2012

Plants vs. Zombies Full Version Download

Gila gian sekarang main game Plants Vs Zombie.Hasil pengaruh dari anak buah saya di rumah la ni.24 jam diaorang berebut nak main game.Saya tidak lah hantu sangat pada game-game yang ada ni , tapi saja mengisi masa terluang di opis.

Jadi saya try lah search game ni di opis.Banyak yang saya dapat semua nya trial version.hangin betul.Hasil penat lelah mencari yang full Version , akhirnya ketemu jua.Wahaha.Terpaksalah install di PC ofis ye.En Hanafee dah warning jangan install kat laptop dia.haha.Gila kedekut la.

Ada yang nak try main ke.jom ramai2 download kat link ni :


Selamat mengular di opis macam saya ye.Memang berhantu betul game ni.Nama pun game zombie..hehe..Tapi mestilah settlekan keje terlebih dahulu baru boleh main game tau.Agaga.hehe....bye...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...