Support JDT Blogger

Friday, February 23, 2018

Kos Melahirkan budak si Hayfa Zulaikha

Hee..Tajuk nya pun.Ada yang tanya aku masa lahirkan Hayfa ni tak kene jahit ke?...Ikutkan tidak, tapi kulit aku ada koyak sikit.Dia jahit dekat kulit sikit.Tu je.

Masuk dekat wad selepas bersalin tu dalam pukul 5.30 ke 6 macamtu.Nurse datang dekat wad cakap Hayfa ni penafasan dia laju.Jadi kene bantuan oksigen.Cuak jugak masa dia cakap macamtu.Tapi allhamdulillah sekali aje dia ambik oksigen tu.Lepas tu ok dah stabil.Aku dekat dalam wad tak dapat tidur.Badan bisa-bisa sangat..Tidur sambil mengerang tahu.Bila doc datang cakap dia memang takde bagi aku apa-apa injection thay whylah aku rasa bisa badan.Dan sekali lagi dia ulang aku beranak secara natural...apa yang naturalnya tah...hehe

Disebabkan Hayfa ni di beri bantuan oksigen semua.Jadi bill nya haruslah cekik kedarah.haha..Aku beranakkan si Hayfa ni dekat Hospital Columbia JB.Masuk sana pukul 9.30 malam 27.10.2018 keluar pukul 5.00 petang 28.10.2018.Bilik 2 beds.Hayfa masuk oksigen sekali sahaja.Kosnya adalah RM3800.00 ... berhuhu je lah masa tu. En Hanafee dah cakap ni..lepas ni beranak dekat HSA je..😌

Sebelum ni ...Helena RM2600 (2012).. Harith RM2400 (2013).. Haziq RM3000 (2015)... dan Hayfa rekod termahal setakat ini RM3800 (2018). Wah...

7 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...