Support JDT Blogger

Tuesday, June 18, 2013

Kina Si Budak Kepoh Dah Pandai Bercakap

video

Kina Jarah dah masuk usia 1 thn 3 bulan.Makin kepoh mulut dia.Suka tengok perkembangan dia.Dah boleh lah bunyi apa yang kita sebut.Tapi ambik ujung2 je lah.Tak tau lah maybe dia tau secara sepontan atau kami yang penat mengajo dia berckp tiap2 hari.

Walaupun suara mak dia ni berdemper nyaring2 manja.Tapi Kina seakan memahami apa yang mak dia cuba sampaikan..hahaha.Dah pandai kalau bukak tv ckp nak "atun"...Macam manggil nama mak dia kan.Hakikatnya nak tengok kan katun.Kemain lagi.

Tapi best jugak bila anak dah mula nak belajar bercakap ni.Bila balik keje aku berbual lah dalam kete cakap  apa2 yang patut.Yang tak patut pun aku cakap.Hahaha....

Okeh lah layan lah video Kina Jarah tu.Tak tau lah jd tungang ke tertonggeng video tu.Ni pun berejam nak uplod.

Dah bye

6 comments:

  1. hehe comel je kan kalo bebudak baru nak cakap ni..geram tgk

    ReplyDelete
  2. Hahah..budak kecik ckp jerman mmng comel sgt..:-)

    ReplyDelete
  3. Kina dah besar ye.. pasni suh mama beli buku

    ReplyDelete
  4. lepas ni byk la soal jwb nanti..hehehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...