Support JDT Blogger

Wednesday, December 5, 2012

Jom Lah shopping & Cuci2 Mata Jom

Hai semua.Di kala petang ni mula lah kan mata nagntok.Sedangkan bos ada ni ha.Tapi mata tetap jugak layu2 manja.

Ni saja je lah aku nak promote sikit kengkawan punya bisnes.Mana tau ada yang berkenan kat hati ke.Aku bisnes jugak.Baru je berjinak.Buat headband.Boleh lah kalau ada yang nak tempah.Boleh terus ke link aku kat FB k.Sila lah click headband comel harga below RM10 ye.

Okeh selain itu ha pada ibuk2 bapak2 yg mahu buat penjimatan utk pampers anak2 boleh lah kamu smua bertukar kepada Cloth Diapers.Tau apa itu Cloth Diapres?.Pampers yang boleh diguna pakai berulang kali.Kekdahnya mcm lampin lah.Tapi ni lampin moden.Meh saya tunjuk sikit gambo yg dapat memukau hati mummy sekalian ye.





okeh ada yang berminat ke dgn Cloth Diapers ni.Boleh berhubung terus ke ummi adeep ye..sekarang die ada buat promosi .Beli 5 pcs get 10% diskaun okeh.Harga kalau yang printed mcm ni RM20.Utk Plain RM18 k.

Okeh happy shopping...

2 comments:

  1. tq la mumy kina promote kn brg ummi...rs skrg ni ms begitu cpt....kan kan

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...