Support JDT Blogger

Tuesday, November 8, 2011

Famous Amos

Sebelum becerita nak ucap terima kasih pada shabat baik saya juga iaitu En Mohd Khairul Bin Mohd Nor.Ekeke.Kerana apa?...Kerana dia telah memenuhi hajat saya untuk makan biskut ni...tarra..






Sedap,rangup dan sedikit manis.Nak kata teringin sangat tu idak lah jugak.Tapi nak rasa.Org kata sedap na biskut ni.Sampaikan dulu ada bergaduh2 dalam FB pasal biskut ni susah nak dapat kat JB .huhu..Jadi try lah merequest pada En khairul yang duduk di KL itu.Walau pun macam zaman belum kawin lagi saya dah request baru hari sabtu aritu dpt tapi ianya sgt2 lah membuatkan saya sedikit terharu kerana permintaan saya di penuhi..hehe..Terima kasih sekali lagi.

Hmm siapakah En Mohd Khairul ini dengan saya?Istimewakah?.hehe.Yes ,dia pun salah seorg rakan baik saya semasa sekolah.Tapi apabila berada di sekolah menengah kami membawa haluan masing2.kami sering juga berkongsi cerita bersama.Mengadu masalah bersama.Dan mcm2 lah aktiviti bersama yang di lakukan sebelum sy berkahwin.Kenangan yang saya tak akan lupakan sampai bila2 adalah kami pernah bekerja di Pam Minyak ESSO RNR pada cuti semesta.Masa tu dalam tahun 2003 or 2004.Dah tak ingat lahPegi dan balik keje sama2 naik satu moto.Kelakar juga kalau di kenang kembali.Balik pukul 12.00 mlm lalu kawasan sunyi,ada bau2an menusuk hidung dan time tu kitaorg automatik akan menjadi peramah.Bercerita itu dan ini sepanjang malam.Walaupun macam dah ulang banyak kali.Untuk mencover takut punya pasal .hehe..Bila dapat gaji RM1,000.00 suka tak terkata.Byk na gamaknya tu.Pegi shopping naik bas.Tgk wayang cerita Di Ambang misteri.Tiket ms tu penuh gila.Kitaorg pun duduk berasingan seat.Nak tgk punye pasalkan.And the end result cite tu nan ado jek lah ye.Menyesal.Yang tak best nya balik dr berjalan2 itu helmet sy kene curi.uhuk.Sedih tau.Ingatkan parking kat pejabat pos tu selamat.Tapi huh.

Bergitu lah hubungan saya dengan En Mohd Khairul ni.Sama lah juga dengan c Ujang itu.Tidak lebih dari seorang sahabat.Payah kan nak cari lelaki sehebat mereka berdua ini.Kitaorang rapat dan tidak penah mengambil kesempatan ke atas diri masing2.Percaya?..Wajib percaya ok.Adakah anda di luar sana mempunyai sahabat lelaki sehebat mereka juga?Mesti adakan.hehe.Eh masuk kan lah satu pic En Mohd Khairul ni ye.Inilah gerangan orang nya :


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...