Support JDT Blogger

Thursday, July 21, 2011

Rambutku menyinga


Lawa na kan rambut pesen gini.Dh mcm rupa apa dah sy tgk...Huhu...Kembang.kering.tak terurus.Rambut sy memang tebal.So kalu ms syampukan rambut tu...Alahai lenguh tangan nk mengonyoh sekeliling...So jdnya lebih kurang jek sudah.Di tambah kan lagi rambut yg mula byk gugur.2 3 hari mesti nak kene sapu.

Jd adalah lebih baik nya sy rs mahu cut jek terus jd pendek.Biar senang n puas hati.En Hanafee pun mcm tak kisah jek.Dia pun dah naik lemas tgk rmbut sy kot.hehe....So pesen apekah yg sesuai ekk...Hmm mcm tertarik plak tgk rambut BCL tu.Tapi muke die comel.mmg lah sesuaikan..Sy?.....comel jugak ape..boleh jek kot nak potong gitu.

Nanti kalu sy dh cantas rmbut ni sy updated ea...Kite tgk ok ke ko.haha..Ntah bila lah nak pegi motong rambut ni..Madang bz jek memanjang...

4 comments:

  1. jom2....sy pn mau jd rmbut sebegitu...ala2 adira gitu....

    ReplyDelete
  2. ari pe ek...aku mmg nk cantas gk ni...esk?? ke

    ReplyDelete
  3. cntik seyh rmbut awak. kalah kak limah.hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...