Support JDT Blogger

Friday, May 24, 2013

Bzzzz...Penat...Lelah.....Hari Wesak Pun Keje

Terbengkalai lagi blog ni.Baru bercita2 nak update selalu.Tapi mcm biasa cita2 dan angan2 je lebih.Hakikat nan ado.

Okehlah lately bz sedikit dgn keje ofis.My partner cuti sebulan.Jadi memeng haruslah tunggang langgang hidupku ini uruskan budak interview, budak masuk keje, gaji budak, pas ptp,claim eh semua lah.Boleh di katakan turun naik kilang hehari aku di buatnya.Lekat kejap kat ofis.Pastu kuar balik.Memang mencabor.Sampaikan GA kat kilang tu kata aku dah makin kurus..haha....bukan aku memang kurus ke.

Partner aku si budak semah cuti.Dia buat minor operation.Eh monir ke ekk perut kene tebuk 3 tempat?...Hakhak....Nak tau sebab apa sila lah jenguk blog beliau ye dekat sini.Sakit berkaitan dgn perempuan yang sudah berkahwin.InsyaAllah ye Semah akak doakan awk berjaya mencapai apa yang awk hajati k.Isnin ni dah naik keje kan.Pantas sikit.Aku dah nak macam separuh mati ni.Nasib ada bantuan dr Cik Ana kita.hehe..Tq Ana bantu akak yang dlm kegelabahan ini.Kiki.

So sebab itulah saya tak sempat nak update kat blog.Tengok FB pun dapat kejap2 je.Kalau kat umah kang berebut plak dengan Kina.Sibuk na nak main Talking Toms tu ha.

Muka pun ala-ala sembab.haish makin cepatlah nampak tua.

Penat hoi rasa badan.Untuk sebulan ni dah 2 kali aku berurut kaki.Sebab terasa tegang sangat.Kadang malam-malam hari mintak tolong  En Hanafee plak sapukan minyak panas.Kalau tidak gelisah tak menentu nak tido.Penangan betul ni kamu cuti tau Semah.Tapi syukur alhamdulillah selama sebulan ni aku dapat masuk kan lebih kurang 20 orang pekerja...Wah..clap..clap..clap..walau tak banyak mana tapi haruslah berbangga..kikiki..

Hari ni hari wesak.Tapi saya masih lagi bekerja.Rajin benor nampaknya.Hakikatnya bos yang tak bagi cuti.Hoho..So menanguk lah di opis.bagus jugak aman sikit kat opis ni.Kalau tak berderang dering tepon berbunyi je..Lemas nak menjawap.

So cuti ni masih lah duduk rumah sebab apak Kina sibuk ada Charity ride sampai lah hari ahad ni.Semalam mlm dah gerak..Tak dapat nak manja-manja di mlm jumaat..hahaha...

Heh dah lah mls nak tulis dah.Cukuplah tu update sikit.Sambung buat keje pulak.Tq pada yang follow blog ni ye.Follower bertambah sudah nanti sy follow kamu pulak ekk...Tatata


1 comment:

  1. harini akak tolong dia, esok lusa dia tolong akak.. Insyaallah dapat pahala tu. tua cepat sikit? makan lah produk kakTon :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...