Support JDT Blogger

Tuesday, April 2, 2013

Start Meragam Sudah

Dah datang dah penyakit lama.Mula tak nak mkn sangat.Mula tak boleh nak terima air susu.Mula dah sembelit.Tekak payau..haih....

Sama lah dgn Kina Jarah.Makan tak nak.Nak jamah nasik pun berpaksa bukak mulut.Aritu dia demam sekejap.Tak lama 2 hari je.Selsema n batuk je tak hilang2 smpai sekarang.Mak aku kata mb sebab tekak dia tak sedap nk terima makan.Nasiblah susu dia minum.

Eh aku dah ckp tak Kina dah cmpur susu FM...Lupalah.Tapi entry tu tak buat lagi lah.Nanti lah aku buat entry FM utk Kina ea.Sian dia.Okeh nampaknya 2 entry aku hutang dah.Ni masih lagi entry santai2.Cerita2 yg lalu kat pikiran je yg aku taip ni..wahaha..Dasar....P.E.M.A.L.A.S.

Okehlah tata.Tataplah sikit gambar empunya diri sang suami dan anaknda tercinta ini ye.




Aku dah byk kali rotate gmbo ni.Tp die tetap lah terbalik.Dah malas aku nak betul kan lg....Bye


2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...